Thursday, April 29, 2010

nk makan :)

bila dh tercongok je kt umah ari ni mula la perut ni mengidam nk makan macam2...bukak la almari kt dapur tu nk tgk ada apa yg bleh dimakan. kot2 ada makanan segera. tp....xmo la mkanan ringan. nk yg berat sket...nasi dh melantak awal lg td. skang nih trasa nk makan lg...adeh..MrHairi salu ckp perut i ni perut tong! adeh...perut dia pon lebey kurang je...xnak ngaku! cittt! ok berbalik pd perut aku yg tengah laparkan sesuatu ni tb2 aku terpandang pasta yg kakak aku beli ri tu kt tesco...apa ke nm ntah pasta tu.lumache kalo xsilap...nti cb google tengok nm dia...hehehe...hahaha...sasaran aku skang ni benda tu la...


ni la dia pasta tu...anda mugkin taw...:)

mummy xmo join bla aku ajak g dapur skali...dgn harapan dia leh tulun wat tp hampeh...mentah2 dh tolak pelawaan aku.xpa.dgn usaha gigih, aku berjaya suap dlm mulut sejam kemudian...

pekena plak ngn twister orange yg sejuk gedik dlm peti ais tu...

eeerrrghh...alhamdulillah...kenyang sudah...kawan2....dh makan???sila la ke dapur anda kalo rasa belom pekena lunch lagi yer...sy dh kenyang nih...:) selamat menjamu selera...

3 comments:

  1. i pun suka makan sampai dah jadi gemok dah ni hoho . pandainya u masak ! :D

    ReplyDelete
  2. syida....ari2 i mkn tp xgemuk pon...xsk la.bg petua sket saudari..
    i bleh masak apa yg kena dgn cita rasa perut i je...hehehe

    ReplyDelete
  3. oiyt..ngidam! kekeke

    ReplyDelete