Saturday, May 1, 2010

lagha

sehari telah dibazirkan dgn melepak tgk tv kt umah...cerita??cita tamil kt tv2...agk bes la tp bla dtg bab nyanyi2 ni tlinga aku failed! xbleh ngadap benda nih...hahaha...hancus! bkn atas dasar minat aku tonton cita ni tp terpaksa! kakak aku ni mang fanatik ngn cita tamil...mlm2 layan astro tgk cita tamil smpai ke pagi...ada jgk manusia cm kakak aku tu...aku harap boipren dia bkn la dtg dr kalangan mereka2 ni...mintak simpang ya Tuhan....amin...(hehehe) :)


around 12.30 y mom plak...sengaja nk guna masa aku utk teman dia g kunduri kt umah sedara aku kt taman sebelah...oleh sebab aku ni anak mithali dan antara yg menjadi kesayangan maka tanpa protes ku turuti permintaan dan ajakan mummy aku td..ya mummy...mari.......:)) bersiap ala kadaq bersesuaian dgn tema ku gagahi langkahku ke kereta...tb2...ada suara manusia yg ku kenali terjerit2 nk ikut sm! my sis! satu hal masa aku terbuang dgn tunggu minah ni bersiap...dahi dh berpeluh2 nih...pantang tok nenek aku menunggu org! aku xsuka!!



selesai bab kenduri...dlm otak skang nih nk tuju ke bilik dan study saja tppp.....sekali lg aku diajak menjadi teman merangkap driver kakak aku ke mall. nk cari kasut katanya! bab berjalan makan angin dan berfoya2 mmg mnjadi kegemaran aku sejak azali maka tnpa segan silu aku xmenolak ajakan kakak aku td...smbil tersengeh gumbira, sekali lg aku bersiap ala kadar bersesuai dgn event(berfoya-foya)...hahaha...senja br reti nk balik(my mom yg ckp)...kami senyum tak bersalah dan lari masuk umah...nasib my dad xbg ceramah...tq daddy! hehehe:)

lagha lagha...hari sabtu aku dah terbuang tanpa study! adoi...Tuhan tolong la jgn bg aku malas! aku xmo masa aku terbuang...my mom ckp kena pandai urus masa tp aku ni mang pndai urus masa pon! pndai sgt urus masa nk kuar berjalan dan berfoya...lagi 1 nk berdating..hahaha...itu memang cekap!

No comments:

Post a Comment