Tuesday, December 18, 2012

konvokesyen ke-77 | the finale

Hi! 

tiba-tiba dah part finale tau. takmau pening-pening, takmau tambah beban/komitmen untuk buat karangan panjang lebar satu buku. byk byk entri itu melampau. byk byk part itu lagi melampaukan. sungguh tak rajin! entri ini bakal menceritakan detik bersejarah (ptuihh) buat aku. aku harap entri ni tak akan panjang berjela dan kemudian bosan. harapan (awal)

bagi aku, sudah cukup cukup sudah dengan adanya parents and siblings disisi. mereka penguat aku. sungguh! (sebak) aku tak perlukan org lain untuk buat aku tersenyum. yes! cukup ada abah sorang dah boleh buat aku bukan saja tersenyum malah gelak terbahak-bahak. tudiaaa penangan keluarga buat aku. ya! aku ni jenis family-oriented. apa-apa saja aku akan buat dgn keluarga. jarang dgn kawan. jarang sangat. 

oleh sebab aku ni jenis yg family-oriented, aku nak semua orang mesti/wajib ada masa hari bersejarah aku tu. hari tu, semua ada kecuali Ude. aku maafkan Ude yg tak dapat join sbb ada komitmen lain. terima kasih sejuta lemonade buat abah, emak, kak long dan adik yg ada masa tu. aku gembira! cukup gembira bila dapat tgk muka depa masa keluar daripada dewan. masa nak panjat stage pun tak rasa segembira tu. so-so je. huahaha. walaupun gembira tu hanya so-so aku rasa terpanggil nak mentulis entri pasal ni utk buat bahan bacaan masa depan (kelak)

Terima Kasih:


  • abah dan kak long (wakil) yg masuk dewan. emak tak sihat maka duduk luar dan tunggu
  • kak long yg cekal dan tabah menanti majlis selesai. bukan senang nak yakinkan kak long untuk masuk dalam dewan HEHE ^^v
  • emak dan adik yg berpanas menunggu kat luar
  • adik yg jadik cameragirl masa tu. mn kak ngah pegi semua adik ikut. terima kasih sejuta kali!
  • Ude dan Mr. H yg berada dikejauhan hanya mampu wish thru SMS

cukup dengan mereka aku gembira. seratusperatus gembira! anda bagaimana? hehe


masa aku keluar dewan hari tu, depa ni la yg sambut aku (mcm ada org lain). terima kasih keluarga! nk berkumpul lepas keluar dewan tu pun dah macam drama. masa tu tak bawak fon, memanglah menyesal. terkapai-kapai dalam lautan manusia. renung semua org. renung semua manusia. sebaik ada sorang manusia tu tgh melambai ke aku.
terima kasih adik! hew.

ini jantung dan hati aku. mereka tulang belakang aku. mereka organ aku. takkan wujud tanpa mereka. terima kasih ibubapa! 
sayang banyakkkkkk sgt
Shahida Safie
ini kakak sulung, so-called unpredictable lady. masa nak datang hari tu dah buat drama berapa episod ntah. kejutan tak kejutan semua dia dah buat. end up sampai shah alam jugak.  terima kasih kakak sulung. dalam diam, aku sayang dia banyak! kenyataan. phew. 

Najihah Safie
adik kecil a.k.a super cool girl
dia ni multitasking orangnya. semua kerja dia bedal. semua kerja kita suruh dia buat memang dia akan buat. sungguh! tapi kan, beserta dengan leteran. takpa, leteran tu sekejap je. asalkan kerja aku settle, aku sanggup dengar dia berleter sehari semalam sampai dia penat. dalam tak diam, memang aku sayang dia. ehemm. so kenyataan. 

Ladies

Sarjana Muda Sains Pentadbiran (Kepujian)
Bachelor of Administrative Science (Honours)
2010-2012

kawan-kawan
atas dari kiri: Bronk, Mail, Ket
bawah dari kiri: Suraya, Zue, kawan Zue

kesayangansssss (love love love)

si jantung hati
emak sayang
thanks emak!

ell oo vee eeii
emak cool je snap pic tengah hari terik. tapi abah macam seksa je nk bukak mata. semua pics abah nk pejam mata. haha



ex-merbokians vs ex-shah-alamians
kawan suka duka daripada diploma merbok sampai degree shah alam
terima kasih kawan-kawan
(kami berlainan course)
dari kiri: suhaila, anis, suraya, gi, ain

super gorgeous and awesome classmates
they rock!
mereka ganas!
kami FSPPP-ians!

terima kasih kawan-kawan
depa ni banyak bantu aku masa aku susah kat sana. susah nak cari tiket balik kampung. susah nak cari buku fotostat etc

super gorgeous zazai
ex-Merbokian
my room-mate (diploma)
my class-mate (diploma)
my advisor
my friend and foe
 terima kasih zazai




terlalu ramai yg nak diterima kasihkan. terlalu ramai. tak terkira dan tak terbilang dengan jari-jariku yg runcing ini (dua belas orang mana mungkin boleh dikira dgn jari) mak teh dan keluarga. mak uda dan keluarga etc. thank you so much! kalian daebak! terbaik antara yg terbaik. status ini layak buat kalian. nak cium sekali ke? okay. nah! Muuuaaah!

secara rasminya saya telah tamat belajaq. seghonok! 

serial number; 05122012
kbai.

No comments:

Post a Comment