Tuesday, January 1, 2013

another new year - 2013

Hi.

Selamat Tahun Baru - 2013. setiap kali tahun baru takda benda special yg nak dibuat, akan dibuat ataupun telah dibuat. bagi aku (keluarga) tahun baru is tahun baru SAHAJA. tak sibuk dengan azam sebab every year aku akan renew azam (matlamat/harapan) aku yg dulu. yang mana tak termakbul (tahun lepas - 2012) WAJIB direnew kembali. tak boleh list disini. kind of private. takut nanti ada yg katakan aku ni seperti menanti bulan jatuh ke riba atau berangan-angan mak jenin, whatsoever lah. apa yg pasti setiap tahun aku mahu diberikan rezeki yg berpanjangan, tubuh badan yg sihat, dipanjangkan umur, kehidupan yg bahagia (kalau boleh nak sempurna ^___^ ) dan masa depan yg sentiasa terang dan cerah buat aku dan keluarga. that's all. 

new year with loves. 
selamat tahun baru daripada kami bertiga
masa ni tengah on the way ambil abah dekat kedai Ah Seong si kawan baik (abah)


No comments:

Post a Comment